våran dag

Idag har jag och Frank dansat och sjungit så att min rygg går av känns det som.

Han sov någon timme medan vi var på Netto och medan jag och My drack kaffe och snackade skit. Sen vaknade han och det är ju kul att se hans fina ögon.

Så vi busade i babygymmet och han var faktiskt väldigt aktiv och tyckte det var himla skoj. Han slog på sakerna själv och log stort några gånger. Vet inte hur medvetet han gör något av det än men det var sött vilket fall.

Efter ett tag tröttnade han och ville mysa. Men han ville inte mysa i soffan utan det skulle sjungas och dansas. Så det var bara att sätta på lite musik och träna stämbanden.

Han somnade efter en stund och min mage skrek efter mat. Jag stekte pyttipanna men precis när den var klar (såklart) vaknade han och ville dansa mer så det var bara att dansa vidare en stund till.

Sen när jag ätit fick Frank med lite mat. Efter det var det hög tid för Signe att få en promenad så vi drog på oss ytterkläder och "kedjade" fast signe. Men Frank vill inte alls ligga i vagnen så han är rätt så missnöjd hela rundan.

Det resulterade i att rundan blev mycket kortare än vad jag tänkt mig. Hemma igen blev det mer dans och nu sover han en liten stund och jag passar på att vila ryggen inför nästa danspass. får nog leta upp några bra låtar med.

tips någon??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0