Magbild v 23 (22+6)

Så nu har jag försökt att ta en egen magbild. JA med kläder på. Den första ser superskum ut och när jag försöker ta direkt med handen går d inte alls. Så de lägger ja inte ut.

Alltså om ni undrar så har jag byxorna uppknäppta under tröjan på bilden så det ser lite konstigt ut. Sen får ni ignorera stöket i bakgrunde och jaaa.. inte mobba mig för jag är tjock.. Spana gärna in Signe i soffan om ni ser henne.. Hennes färg matchar rätt så bra med den.

OCH JAA!! jag har jeans på mig.. underbart att de går över benen fortfarande.. dom har då inte växt. men att knäppa dom under magen går inte längre. Det spände som fan när jag gick och när ja hastigt satte mig ner i soffan gjorde det svinont... så de får vara uppknäppta. Jaja.. jag ska bara hämta jerry på jobbet sen handla mat sen kan mjukisbyxorna på igen.



BTW Någon som vet var man kan köpa SNYGGA mammajeans/byxor? som är stuprör? Alltså som är tajta hela vägen ner? alla jag hittar har fula ben och ser ut som just mammabyxor.. vad är det för fel på folk som gör mammakläder? Bara för det ska va bekvämt behöver det ju inte se ut som sju svåra år..... Nu springer ja runt i tunna strumpbyxor och leggingsen som ja köpt har gått sönder.. tänkte investera i några byxor för de håller ju längre o värmer bättre men det går ju inte att hitta några..

"GAAAHHH" skriker jag och går och drar på mig skorna

Kommentarer
Postat av: annii

H&M har galet snygga!!! kram

2010-12-21 @ 08:56:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0