en helt vanlig onsdag

Idag bjöd vi in min älskade morbror på grillat. Han har varit på besök i skåne. Han bor ju i Luleå nuförtiden så man ses ju allt för sällan.

Men ikväll fick vi träffat honom. Vi bjöd även in systeryster och David så de fick god mat dom med.

Det blir alltid så sorligt när han går för man vet inte när man ser honom nästa gång. Men jag är glad att han kommer och hälsar på.

Annars har vi tillbringat dagen fram till halv elva i sängen, sen åt vi sen frukost ute i trädgården. Tack pappa för utemöblerna. Efter det envisades Jerry med att spruta vatten på mig så jag valde att gå in istället och sitta framför datorn istället. Sen har jag inte gjort så mycket mer.

Imorgon ska jag försöka komma iväg och kolla efter konfirmationspresent till min kusin som konfirmerar sig på lördag.

Kanske något att ha på sig med. Det har jag nämligen inte.


Nej nu börjar Bigbrother om någon liten minut. får inte missas..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0