välkommen onsdag

Välkommen Onsdag.

Jag ska ladda upp mina batterier idag. Det behövs. Läkaren igår sa jag skulle ta det lugnt de närmsta dagarna.

Men pencillien verkade snabbt i alla fall så det är skönt.


Jag ska alltså nu lägga mig i soffan och titta på tv och antagligen sova en liten stund. Sen blir det fika med Vixi och Lolita. Senare blir det att besöka My och deras nya vardagsrum. Så spännande :D

Försökte hitta en bild på kjolen jag shoppade igår. Men det fanns ingen. Jag hann heller inte ta någon bild innan jag lämnade över den till min syster.
Ja, hon passar mina kjolar nu medan jag går och är tjock. Jag mår bara dåligt av att se dom hänga och damma. Bättre att hon får lite användning för dom. Ska bli så skönt när jag kan slänga de jävla jeansen och ta på mig mina kjolar igen.

Kommentarer
Postat av: Jessica

Krya på dig!! :)

2011-01-19 @ 21:14:34
URL: http://krankenschwester.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0