Stackars Signe.

Nej usch där med städning får vänta. Jag är inte alls pigg känner jag och stackars Signe verkar inte heller må så bra. Vi får se hur lång tid det tar innan hon vill ut igen. Kanskte har hon ätit något konstigt? Men jag hittar inget hon varit och tuggat på.
Antagligen har hon ätit upp alla spår.

Någon som har nåt knep på vad som fungerar på en hund som är lös i magen?


Nu ska jag äta lite sen bäddar jag och Signe ner oss i soffan en stund. Vi har lite avsnitt at desperata husfruar som inte vi sett än.





Kommentarer
Postat av: Jessica

Rivet äpple som har fått bruna till sig lite! det brukar göra susen för diarre - på hundar som på vuxna!

2011-02-22 @ 12:42:21
URL: http://krankenschwester.blogg.se/
Postat av: Lina

Desperata husfruar med dips de va länge sen....=)

2011-02-22 @ 19:33:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0