renovera mera

Vi ska ta oss i kragen. Imorgon ska vi börja renovera sovrummet så att det kan bli klart någon gång.

Efter jag har sovit i två timmar efter nattens arbete. Jag måste ta itu med saker som jag inte kunde göra idag.

Och en sak till. Min dator fungerar igen. Tack snälla David. Jag sitter med Jerrys dator inatt iaf men jag har min dator och det menas med att jag äntligen kan lägga in bilder igen.

Så det är bra. Börjar ljusna nu.

Ska dokumentera renoveringen av sovrummet det lovar jag er. Om vi är duktiga och inga oväntade händelser dyker upp så kan vi lätt hinna klart med rummet på en vecka.

Imorgon blir det ju shopping först. Det behövs lite saker för att kunna renovera. Ska bli spännande och se hur dyr färgen blir...

Nu ska jag se rederiet och försöka inte bli för trött

Kommentarer
Postat av: Yvonne

Morn morn vännen! Ha en bra onsdag! Kram!

2011-02-09 @ 07:13:43
URL: http://metrobloggen.se/skaningen
Postat av: Olle

Ahh schysst. Jag ska också ta i renoveringstagen snart här. På tiden.

2011-04-26 @ 16:20:12
URL: http://renovering-i-stockholm.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0