Bloggaward

Jag har fått en bloggaward av sötaste Jessica .



Jag ska berätta 8 saker ni inte visste om mig:

1. Jag är ingen kattmänniska alls och jag är "rädd" för hundar jag inte känner. Litar inte på andras djur öht.
2. Jag äter inte fisk, skaldjur eller något annat som lever i vatten. Min kropp har nog inte en endaste droppe av Omega-3 i sig. Tonfisk är undantaget, om det äts i smörgåstårta.
3. Jag hatar att laga mat och städa och gör allt för att slippa. Om jag är själv gör jag varken mat eller plockar upp efter mig. Så när Jerry jobbar ett helt dygn kan jag leva på mackor och stöka upp så mycket så att när han kommer hem suckar han högt och skakar på huvudet och börjar städa.
4. Jag har bebis-fobi. Jag får panik av små bebisar. De få gånger jag har hållt en liten bebis har jag känt stort obehag och bara velat att någon skulle ta barnet ifrån mig. Ska bli intressant och se hur jag ska kunna hålla min egen bebis. Det blir genast lättare när de orkar sin egen kropp och kan sitta och så.
5. Jag sjunger i duschen och i bilen. Högt. När jag är hemma själv brukar jag även spela hög musik och dansa runt i hela huset.
6. Jag vill flytta utomlands till ett varmt land någon gång under min livstid. Jag hatar kyla
7. har i mina yngre år haft mycket bry med min skelning, nu kan jag inte bry mig mindre. Jag ser ju inte det ändå.
8. Jag fiser dödliga fisar. (ja.. jag kom inte på fler så jag bad Jerry säga något som inte så många vet, så sa han att jag har dödliga fisar. Fast det är ju tur att fler inte vet om det. Dessutom är det något som har utvecklats med mitt tillstånd jag är i nu 7 veckor till.)

Nu ska jag ge bloggawarden till andra och jag vill ge den till Sanna och Yvonne :)

Ha en trevlig onsdag



Kommentarer
Postat av: Jessica

Du har så rätt så! ;) I hissen på sjukhuset! haha

2011-02-16 @ 22:53:02
URL: http://krankenschwester.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0