Äntligen

Wiho.. jag har glömt att berätta för er att jag ska ut ikväll. Ska på dansuppvisning. Min lillasyster ska dansa loss. Den börjar inte förrän 20.00..

Härligt att ha något att göra en fredagkväll.

När bjöd någon med mig på något en fredag eller lördagkväll sist?? minns inte.. Sug på den!


Jag har letat upp en klänning och lagt en ansiktsmask kvällen i ära. Synd man ska sitta i publiken. Men kul att piffa till sig ändå.

Hade Jerry inte jobbat skulle jag sedan tvinga med honom ut på puben. Jag antar han är den enda jag kan övertala till sånt när jag nu tydligen är för tjock för att visas bland festande folk... Pyttsan på det..

Nästa helg ska jag nog styra upp till fest.. Förfest hos mig och alla e bjudna :) Fullast vinner...

Vem säger att man inte kan ut och träffa folk bara för man är lite tjock i 9 månader? Nej.. jag säger det inte..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0