hemligheter, spindlar och dagens outfit

Jag har precis gjort "veckans dusch".

Nu kan ni ju få tro att jag bara duschar en gång i veckan. Men det gör jag inte. Jag har idag tvättat håret och gjort ansiktsmask. Jag provade min victoria's secret-duschkräm som Nina fixat till mig och den luktar så gott så gott.

Egentligen skulle jag vilja ta ett bad men eftersom Jerry inte är hemma så vågar jag inte riskera att lägga mig i badet för att sen kanske inte komma upp eller alternativt ramla och slå halvt ihjäl mig när jag försöker.

Jag har i och för sig lyckats väldigt bra utan hjälp varje gång men man vet ju aldrig när man blir för tung.

Sen är det grejen med spindlar fortfarande. Jag vill kunna fly snabbt och lätt om jag ser en och det går ju inte om man ligger i badet. När Jerry är hemma så måste han sitta och vara beredd att springa ner och rädda mig om jag ser någon.

Just nu har vi en i taket i trappen. Men den är liten. (hade ni frågat mig innan jättespindeln från sovrummet skulle jag sagt att denna var gigantisk). Den får sitta där tills Jerry kommer hem. Men jag har ögonen på den.

Ojoj. Ser att klockan börjar närma sig lunch. Eller snarare mer min mage som tycker det närmar sig. Pyttipanna får det bli idag.


Dagens outfit.... fast inte idag.. som ni nog förstår.....

Kommentarer
Postat av: Jessica

Ett paket är skickat! ;) Kram

2011-04-07 @ 15:57:16
URL: http://krankenschwester.blogg.se/eufori

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0