Förlåt?

Då var man hemma igen och "stackars" Signe som är så ivrig och springer ivägen så jag trampar på hennes tass. Jag vet inte men det känns som hunden får skylla sig rätt mycket själv.

Men när jag nu kommit in och satt mig och ignorerat henne tills hon är lugn. (okej hon ligger och piper bakom mig i soffan och tycker synd om sig själv för att ingen bryr sig om henne) så fick jag för mig att kanske säga förlåt till henne för att jag trampade på henne. Jag är ju trots allt rätt så tung..

Men hur säger man förlåt till en hund?


För övrigt så låter det som om vårt hus ska blåsa iväg. Tur jag kom hem och tynger ner så det inte blåser iväg lika lätt.


En gammal bild men precis så här ligger hon i soffan nu .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0