brevbomb?

Just nu står det ett paket i hallen med okänt innehåll.

Posten kom och knackade på dörren och sa att han skulle leverera ett paket till Jerry.

Jag skrev på och frågade om han visste var det var, men han svarade att han bara levererade.

Han var lite uppskrämd för han var rädd för hundar. Jag kände mig urfånig som stod med Signe under armen när han öppnade dörren. Hon skäller ju som en tok när det knackar på dörren och om jag lyfter upp henne så slutar hon så om jag inte vet vem det är gör jag så för att slippa otrevliga händelser. Tur var ju det i detta fallet då han var livrädd.

Iaf, paketet är tungt och stort och jag kan ju inte öppna det eftersom det inte är mitt.
Jag ville genast skicka sms till Jerry och fråga vad han har beställt (får inte ringa honom på jobbet om det inte är dax att föda) men han har glömt sin mobil hemma idag så om jag ska nå honom måste jag ringa till hans jobb och i dessa tider känns det något onödigt.

Men jag och min fantasi kom genast fram till att det kunde vara en bomb. Så jag sitter nu och funderar på om vi har några fiender. Livrädd för att det ska sprängas. (har jag sett tre kronor nyligen eller vad?)

Eller så har min önskan gått i uppfyllelse. Att bebisen skulle komma med posten? DET hade varit himla bra.


Kommentarer
Postat av: Sanna

Du måste berätta vad det är, nu blir jag ju nyfiken... kanske en sån där fin bebisstol som du vill ha?

2011-04-14 @ 15:51:57
URL: http://sixbo.blogg.se/
Postat av: Jessica

hahaha Du är så rolig!

2011-04-15 @ 09:58:10
URL: http://krankenschwester.blogg.se/eufori

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0