dagböcker från förr

Idag när jag packade så hittade jag lite gamla dagböcker. De låg förvånandsvärt (ojoj stavning på det ordet tack?) öppet och synligt.
Det stod inte så mycket i dom. En hade jag bara skrivit två sidor i men ändå gett ett namn "Allt som det borde vara"

Ja.. Alla mina dagböcker har fått en titel. Som en bok. Och inte en enda är fullskriven. Det är ändå kul att spara det lilla man har klottrat ner.

Det mesta (läs allt) är från när man var en deprimerad tonåring som inte visste hur någonting skulle sluta.

Nu vet jag inte så mycket mer än innan. Förutom att man fått svar på ifall man kommer över en viss kille, om man någonsin skulle kunna flytta hemifrån och om man över huvudtaget skulle få ett jobb och ta studenten.

Svar ja.

Och med det sagt ska jag äta ostbågar och bli riktigt gul om fingrarna.. MUMS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0