Struntprat

Shit klockan bara 3?

Jag hade hoppats på 5. Eller i alla fall 4. Jaja. Man kan inte få allt.

Vet ni vad jag har märkt? Internet har tagit slut. Det finns inte mer för mig att se här. Jag läser bloggar. Men sen då?

Det finns inte mer. Alla nätters arbete har gjort att jag har sett allt jag velat.
Kommer det att komma tillbaka? Eller är jag trött på skiten?

Jag bloggar inte längre. (Afan, det har ni väl inte märkt?) Vad har jag att blogga om? På sista tiden inget kul alls.
Och tror inte mitt liv blir roligt för andra på väldigt länge.

Kommer det någonsin bli kul igen?

Drömma sig bort i skyhöga skor, köpa den där alldeles bedårande kjolen, leta fram en gammal klänning som en gång var för liten, prova den och inse att nu passar den igen.

Det är historia..

Men för hur länge?

Nu ska vi inte vara så negativa.. JAG ska inte vara negativ. Det finns saker som är värre. Men att ha känslan av att man har tappat bort sig själv är nog den värsta jag har känt. Någonsin.

Vem ska jag nu vara?

Vem vill jag vara?

Vem vill du att jag ska vara?


Kommentarer
Postat av: B.

du kan ju blogga om mig!

2010-10-03 @ 03:07:21
URL: http://ohbhave.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0