paus

Hej. det var längesen. Och längre kommer det bli tror jag. Det finns inget kul att skriva alls. Jag har påbörjat många inlägg som jag inte publicerat för jag klarar helt enkelt inte av det.

Så jag säger bara till nu att jag kommer antagligen inte blogga på ett tag eftersom allt är så jobbigt.

Vill att detta ska vara en glad blogg det lilla jag skriver.

Jag kan berätta att jag har köpt ett par nya vinterskor idag. Från BIANCO. De är jättevarma och snygga (tycker jag)

Jag är 99% säker på att det är dessa stövlarna. om inte annat så är de iaf väääldigt lika (bild från bianco.com)

Jerry tyckte dessa var mycket finare:

 

Men dom köpte jag inte. Även om de hade varit fräcka att ha i samlingen.

 

Nej nu ska jag återgå till jobbet. Ni får ha det så bra så får vi se när jag återkommer. Kanske jag bara fortsätter visa upp vad jag har shoppat.. men det är ju sånt jag gör mest om dagarna.. shoppar alltså.

 

Hej så länge


Kommentarer
Postat av: Sanna

Mycket stilliga :D

2010-10-20 @ 09:41:29
URL: http://sixbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0