ojdå

Idag så for jag på kalas innan jag åkte till jobbet. Det var skönt att känna att det blev något utav dagen trots att man jobbar natt.
Även om jag kommer vara trött inatt så är det ju värt det. God mat och tårta sitter aldrig fel.

nu ska jag se ifall jag kan klara mig en halvtimme till utan att äta något. jag vill inte äta för tidigt för då måste jag bara äta andra gången tidigare och så vidare.. ja ni fattar.

Jag har aldrig tänkt så här mycket på mat någonsin i mitt liv. och ändå så är det inte ens gott att äta.. allt smakar typ blä och det mesta går ju inte ens att ha kvar när jag jobbar natt.

Men jag kämpar på.. för er som undrar :) nu ska jag inte sitta och gnälla.. utan läsa lite bloggar

puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0