glittrande hemlighet

Hej mina vänner. Igår var ni många här inne och spanade. Det är alltid trevligt. :)
Jag har precis ätit frukost med min sambo. Nu är han och övningskör på körskolan. Det går framåt för honom.

Just nu sitter jag och funderar på om jag ska städa.. men först tänkte jag visa er mitt senaste skoköp.

Vad gömmer sig i lådan??

Ett par alldeles bedårande, glittrande paljettskor..

Som jag kommer att använda på nästa fina festlighet jag ska till.

Hur avis är ni nu då?? Och vet ni vad det bästa är?? De var inte alls dyra :) till och med under femhundringen.

Sååå.. NU kan jag gå och städa.

Och just det. för allt i världen. Säg inget till Jerry att dom är nya :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0