välkommen tillbaka

Vilken dag. Det började med att jag förhoppningsvis för sista gången på länge behövde köra i lund mitt i rusningstrafik. Jag höll nog på att köra över 7 korkade cyklister utan lampor bara på två minuter.

Sen försov jag mig. Jag skulle ringa ett samtal idag och ställde klockan på 11.00. Då börjar jag snooza för jag förstår inte då varför jag behöver gå upp. Sen vaknar jag en minut över tolv då telefontiden var slut. Så var det med det.

Jag bestämde mig för att gå hem till Lina och pyssla lite så det gjorde jag. Jag scrappade för fullt. Bilden har jag fotat. Jag gav bort den till Linas storasyster som fyller år på lördag. men bilden kan jag inte få in på datorn för tillfället då jag är för lat för att resa mig.

När jag kom hem blev det mat och sedan somnade jag igen. Vaknade ungefär halv nio då var det dax att köra Jerry till jobbet och sedan bege sig till tisdagskalas.

Nu har jag och Signe varit ute i snön och den lilla stackaren fryser så hemskt. Förra vintern hade hon mycket mer päls. Vi ryckte hennes päls i somras för hon hade så mycket och den vill inte växa ut igen så nu tror vi det är därför hon fryser så hemskt. Stackaren kan ju inte ens skita utan att skaka som en liten marackas.

Jag ville bestämt gå ner till Morrhoppan (djuraffären) och köpa ett litet täcke till henne men Jerry vägrar. Jag vill ju inte heller egentligen. Man vet ju att de ska klara det själv. Börjar man met täcke kanske det blir ännu värre?? Jag är inte så insatt. Det enda jag vet är att jag gillar inte att se min hund frysa och jag undrar om det är möjligt att hon kommer sluta frysa efter att hon "vant" sig...

Någon som vet?

Och så till nåt helt annat. Min enterknapp är helt knepig. Den fungerar inte. Har nog fått en smula under. Så nu får jag använda den som är så långt borta och det försvårar allting.. (japp.. jag KLAGAR FANIMEJ PÅ DET)

Nu ska jag sova tror jag. Imorgon ska vi packa heeeela långa dagen. För idag har jag inte gjort något vettigt alls..

Jag visar Jerrys konstverk "signe på promenad"  eller vad han kallade den för, en gång till eftersom den är så fin.

Godnatt på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0