Update

. Jag ska nu lägga en ansiktsmask hade jag tänkt.

Och på tal om något lite sådär.

Någon som är sugen på att hjälpa mig designa min blogg? Jag blir så omotiverad och tycker den är så tråkig. Men jag kan absolut ingenting om det där.

hehe.. jag hör hur det börjar knapra under soffbordet. Det är Ester som överlyckligt har spårat upp en ostbåge som Signe har missat.

Det är lycka för katten. :)



Min katt är förövrigt förälskad i ost, ostbågar och filmen BOLT. (det är den hon sitter och tittar på, på bilden) Hon var fram framför tvn massa gånger när vi såg den. helt inne. Det har bara varit den filmen oxå.

Nej.. ansiktsmask var det här.

tillägg: Ignorera vår dammiga tvmöbel..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0