Oj, det är slut

Så irriterande. Jag sitter och skriver ut saker som jag tänkte ta med mig till jobbet idag . Och så tar pappret slut. Det är inte bara sut i skrivaren utan slut helt. Det finns heller ingen direkt tid (eller ork i min matta kropp) att fixa nytt så där stressigt.

Så resten av papperna får följa med till jobbet imorgon istället.

Jag hann göra en ansiktsmask och det var lika skönt som i tisdags. Ska nog införa ansiktsmask varje tisdag och fredag hädanefter. Jag som har sån konstig hy kan behöva det.

Jaja. nog pratat om det nu har jag faktiskt inte tid med datorn mer. MAAAAAT och promenad igen med Signe står på schemat.

Vad ska ni göra denna fredag?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0