Inget internet

Det gick halvbra att sova. Inte så lätt det där fast man är trött. Att sova på beställning.

Vi har precis ätit tacos och om tjugo minuter ska jag köra till jobbet. Det blir alltså inte mer bloggande för mig idag eftersom jag inte har internet på natten längre. Jag har ju "slarvat bort" mitt mobila bredband och eftersom jag inte hittar det någonstans och förhoppningsvis kommer sluta jobba natt inom en hyffsat snar framtid har jag inte brytt mig att skaffa ett nytt utan sagt upp det helt och hållet.

Så nu vet ni det. Det kommer säkert att komma fram under flytten. Gör det inte det så är det konstigt var jag kan ha tappat det någonstans.

Jaja.. Nu säger Jerry att det är risk för halka ikväll så jag får köra redan om tio minuter kanske. Jag sitter fortfarande i pyjamas så det blev lite bråttom hur som :D

Trevlig lördag alla.

Kommentarer
Postat av: B.

du kunde ju lånat mitt :)

2010-11-06 @ 19:24:27
URL: http://ohbhave.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0