IKEAsäng och julafton

Varför är det så kallt ute? jag förrstår faktiskt inte det. Jag har nog sovit på alla naturkunskapslektionerna i skolan eller så var vår lärare väldigt kass.
Lite både och kanske?

Iaf. Jag ska försöka få rätt på lite saker här hemma och vid 14.00 bär det av till IKEA för att köpa lite grejor. Ja. det är inte det bästa tt köpa nya möbler innan man flyttar. (alla som ska hjälpa till lär väl dö) men har de ett väldigt bra pris under en mkt begränsad tid är det väl bättre för oss att slå till?

Dessutom är det ju inget märkvärdigt. Inte direkt tungt heller. Bara en säng.. Haha

Så ja. Jag ska organisera så gott jag kan här nu och förbereda lite.
För sen ska vi ju fira julafton här ikväll.

Var ska ni fira jul?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0