fattig fredag

Helloj. Ja, ni märker ju när jag är inne i en jobbperiod. Min blogg blir stillastående.

Men nu är jag ledig. Fredag och allt. Jag firade det genom att slänga av mig min kjol som nu inte går att använda längre och mina strumpbyxor som spänner alldeles för mycket.

Vi är dessutom inte så speciellt rika. Alltså vi är ju inte fattiga heller men denna månaden har det gått VÄLDIGT mycket pengar till saker som vi behövt.

Så vi får ikväll ta vad vi haver i skåpen och mysa så gott vi kan.

Popcorn har vi i alla fall och det är ju gott. Om jag hinner hindra Jerry från att krydda dom med grillkrydda....

Vad hittar ni på idag då??

Kommentarer
Postat av: Jessica

Ohh! Det låter skiithäftigt - dessutom 25. haha Perfa för fest ju! ;)



Jasså? Har jag inte hört. Varit ute på snabb powerwalk - icke hjälpte det. men nytt datum är redan hittat! Så vi får väl se! haha ;)

2010-11-12 @ 22:45:00
URL: http://krankenschwester.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0