det finns ingen bra rubrik för detta inlägget.

Vad har TV4:s chef för nummer? jag skulle behöva komma i kontakt med denna rätt så omgående.

Jag kan inte kolla på tv4. De har något inslag där det plingar på en dörr. Och vad tror ni händer då? Jo min moster-hund blir helt galen och springer runt och skäller och väntar på att få äta upp gästen som inte är på väg in från dörren.

Ni som har varit hemma hos oss eller träffat Signe på annat sätt vet hur galen och TRÖG denna lilla hunden är.

När man ska in efter att ha lämnat henne ensam en stund så låter det som vi har värsta stora björnen som försöker springa genom dörren. Men nej. Det är bara Signe som vill hälsa.

En gång stod vår nya granne med i trappen när jag var på väg in och han hör då hur en hund morrar och piper och sen en väldans duns så det ekar i hela trappen. Han kollar förskräckt på mig och skyndar sig in i sin lägenhet.

Han måste trott att vi har världens största hund. Undrar om han har sett Signe hur liten hon är. Då måste han ha skrattat lite.

Nu vet ni det. Och till ännu en rolig sak som visar hur trött jag är. Tur för mig att jag kontroll-läste detta inlägget. Jag läser aldrig igenom det jag skriver utan jag bara maler på. Men nu läste jag igenom det. Här har ni förklaringen till varför det var tur.

Meningen som "Han kollar förskräckt på mig och skyndar sig in i sin lägenhet" hade jag skrivit fel. Så här skrev jag den först :

"Han kommer förskräckt på mig och skyndar sig in i sin lägenhet"

Alltså det kanske bara är jag (som skyller på trötthet) men fan vilken bild jag fick upp i huvudet hur han står där och ja-ni-vet-vad. Ja.. det är nog bara jag som tycker det är roligt. Andra tycker nog bara det är äckligt. Eller så tänker ni inte på sådana snuskigheter..

Nej usch. Nu ska jag gå och lägga mig. NO MORE FOOD FOR YOU


Kommentarer
Postat av: Yvonne

Morn morn! Jag tyckte också att det var roligt.Våra hundar tittade också på dörren när det ringde i TV 4 Men nu har de kommit på att det är i TVn.De har lärt sig skilja på signalerna.Ha en bra lördag Kram!

2010-11-06 @ 07:47:14
URL: http://metrobloggen.se/skaningen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0