då har man fredag i blodet igen

Då har fredagen kommit. Idag ska vi köra lådor till vårt nya ställe. Vi ska även packa upp lite i köket så att vi kan få fler tomma lådor. Vi har lite småsaker kvar som inte riktigt har fått någon plats i en låda.

Jerry slutar 14.00 så jag har lite halvbråttom att fixa till mig. Jag ställde klockan på tolv efter nattens arbete men jag sov ingenting igår innan jobb och kom inte isäng förrän jag varit vaken över 24 timmar så det blev att sova till klockan halv ett.
Efter en lång dusch så känner jag mig helt matt.

Men idag är sista gången jag duschar och kan njuta lite extra utan att det kostar något. Så det blev ju en lång, varm dusch.

Jag har lite saker att göra som är jobbrelaterat med. Lite personer jag måste få tag på och annat smått jag måste fixa. Men min mobil måste laddas först. Annars kan jag inte göra något.

Så nu passar jag på att surfa runt lite i godan ro och äta lite frukost.


Vad ska ni hitta på idag??

Kommentarer
Postat av: Yvonne

Maten var inget att hurra för Av 10 får de 5 Pulvermos kan jag äta hos korvagubben..Torget NIo har bättre mat!

Kram!

2010-11-26 @ 13:16:21
URL: http://metrobloggen.se/skaningen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0