ansiktsmask var det här

Och jag sitter här nu och lermasken börjar torka. Kan inte riktigt röra munnen. Men det är inte så länge.

Igår slank vi in på KICKS och så såg jag att de hade erbjudande. Tre masker, betala för två. Så jag köpte sex stycken. tre lermasker, två "warm mask" och en peel-off mask.

Enda gången jag använt ansiktsmask är i turkiet. Det var en slags lermask så jag köpte alltså tre såna. Den i Turkiet gjorde min hy så fin och full av lyster att jag vill gärna hoppas och tro att den jag använder nu gör samma mirakel.


Det hade varit kul att komma med en sån där mask på halloweenfesten.. men det får bli till nästa år.


Kommentarer
Postat av: Anonym

älskar dom varma maskerna, de e så mysigt :D

2010-11-03 @ 13:53:23
URL: http://fckingcrazy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0