symaskin


Jag vill ha en symaskin. Så man kan sy lite roliga saker. Kanske en liten klänning eller en söt kjol. Varför inte en fräck kavaj?

Någon som vet något om sånt där? vad ska man ha för symaskin/vilken ska man inte ha?
Kan man kanske köpa en bara för att den är billig först för att se ifall man ens har något att komma med?

Eller något. Jag vet inte.

Det är så mycket vi behöver nu och saker som vi bara vill ha/göra.

  1. Bil (vi köper bil vilken dag som helst)
  2. hus (vem orkar bo i hyreslägenhet utan balkong eller trädgård en längre tid?)
  3. Fem veckor i Thailand till vintern. (blir det ens av?)
  4. En symaskin (och massor av kunskap om hur man använder den för att sy kläder)
  5. En alldeles egen liten bebis (jaa.. det är sant. fast egentligen kanske inte nu)
...

Listan kan göras lång men jag stannar.
Nu ska jag se paradise hotel. För det är så jävla givande.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0