feeling hot hot hot

Jag menar verkligen inte snygg då. Bara svettig. När jag kommer hem imorgonbitti ska jag det första jag gör (efter att ha varit ute med hundarna) slänga mig i badet.

Idag har jag haft fullt upp. Jag tog med mig Signe och mötte upp min syster för att äta glass vid trollsjön.

Man undrar ju när de hade tänkt att rensa upp i det vattnet.. Konstigt att det inte luktar mer än vad det gör.

Efter glass så vandrade vi hem igen och då begav jag, Jerry och Brainy oss till mediamarket. Jerry kom hem med en väldans dyr dator och det var vääääldigt nära att jag impiulsköpte en Macbook men jag struntade i det.

Vilken jävla tur.

Snabbt hem och slänga ner lite "randomkläder" (som jag helt klart tror min lillsis på 15 år hade sagt) i en resväska och så flyttade vi hem till jerrys föräldrar. Vi ska bo där nu i två veckor. Vi tog med oss både Ästår och Signe.

Nu ska jag få i mig lite vätska innan jag törstar ihjäl.

Hejsvej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0