organiserad röra?

Sitter och trycker i mig en macka med skinka på. Det går inte så bra. Men ner ska den fanimej. Det är bäst så.

För alla.

När min jobbhelg är över så ska vi ta ett ryck i huset så att vi verkligen får undan alla lådor.

Min garderob står fortfarande stökig. Jerry utbrast igår när han gick in där:
- Alltså är det bara dina kläder och skor som är här inne? Det är hur mycket som helst.

Svaret blev Ja. Allt det är  bara kläder och skor. Jag har packat upp lite. Så jag slipper bo i flyttlådor.

Men det känns lite hopplöst. Jag började packa upp allt men insåg snabbt att även här är det trångt för mina kläder.
Garderoben behöver göras om helt. Ut med det gamla in med det nya.

Det är inte prio ett på vår lista tyvärr. Vår lista ser för tillfället ut så här:

* Hallen och vårt sovrum ska renoveras klart snarast möjligt
* Orda dörrar eftersom de spårlöst försvunnit på vägen. Inte ytterdörrarna då.
* Försöka "fixa till köket" så gott det går i väntan på att det ska renoveras. Just nu är det nämligen väldigt förfallet
* Fixa i trädgården så att Signe inte kan rymma ut någonstans.

Ja.. eller något.
Köket trodde vi inte var så förfallet som det var. Så det känns inte alls kul. Det är mycket pengar. Men vi har fått tips om att köpa begagnade kök. Så det får man spana efter.

Nu ska jag nog se lite tre kronor. Var ett tag sedan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0