Önskelista

Den här vill vår bebis ha. Jag är hundra procent säker på det. Och nu undrar ni hur jag kan vara säker ?

Okej. Så här är det. JAG vill ha en sådan. Ungen har ingen aning om vad det vill ha för saker. Det kommer ta ett tag innan den ens vet vad saker är. Den klarar sig enligt den själv säkert alldeles utmärkt utan den där stolen. Men jag lovar att den kommer få användning för den. Och så länge den inte vet något själv, så "vet" jag åt den.

Så den stolen lägger jag nu på min önskelista.


Den kostar 995 kr på den här sidan .. Fast det är klart. om jag hade köpt den hade jag köpt den med en vit sittdyna kanske..

Men jag är inte så kräääääsen..

Hmm.. kanske ska ha en sådan där riktig "snyltarfest" som folk kallar babyshower.. Fast jag är anti sånt där trams. . .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0