Onsdag

Halv åtta väckte Jerry mig. Jag klädde på mig, borstade tänderna, satte upp håret i en knut och tog med mig Signe ut i bilen för att köra Jerry till jobbet.

Sen köpte jag ostbullar och besökte Lina på frukost. Det blev en frukost på över två timmar. Den innehöll även hemmabakade lussebullar. MUMS.

När klockan slog elva kom jag på att min parkering gått ut så det var bara att springa snabbt ner för att klippa Signes klor och sedan köra hem.

Nu har jag ingen aning om vad dagen har att erbjuda.. Behövs ju alltid röjas här hemma.

Lina skickar ett sms och frågar vad jag ska göra idag. Komiskt. Jag skriver att jag inte vet och hon skriver samma.

Jag kommer på att jag har pepparkaksdeg i kylen. Tipsar om det men jag antar att det inte blir något bak. Jag är nämligen inte så sugen på det.


Kommentarer
Postat av: Sanna

Sådan snäll flickvän du är som kör din sambo till jobbet alltid...

2010-12-15 @ 13:44:26
URL: http://sixbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0