Inte som planerat

Helgen som skulle bli en "fri helg" slutade ändå i jobb. Men nu är det avklarat och imorgon är det en ny vecka.

Det gör absolut inget. Man behöver ju alltid lite extra pengar :D

Fast allt annat blir ju drabbat. Fortfarande känns det som vi bor i lådor och massa saker som bara flyttas runt för det inte har hittat en bra plats ännu.

Vi skulle sätta upp en grind idag när jag kom hem men jag hittar Jerry framför datorn. Tur var väl det då min foglossning tar kål på mig idag.
Så jag ska bara ta en dusch tror jag och sedan försöka hitta en skön sovställning sen sova tills jag vaknar.

Nästa lediga dag jag har så ska jag visa er vad jag har fått för julklapp av Lina. Världens bästaste.

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0