imorgon är en annan dag

Gästerna har åkt och jag tog mig en skön dusch. Nu sitter jag och myser i min morgonrock och känner för att sova. Får se om det går något bra på tv.

Imorgon ska vi fixa mer i hallen. Vi ska slipa och sedan spackla. Jerry får även dra bort resten av tapeterna som finns i trappen så vi blir klara till nyår.

Man ska ju vänta två hela dagar innan man målar på väven med så. De två dagarna får vi väl köra iväg och fixa färg och möbler till vår lilla tjusiga hall.



Här är två bilder på hallen som e tagna för ett tag sedan. Vi har dragit all tapet förutom liiiiite i trappen och så har ja spacklat en vägg.

Så nu har ni sett dom.


Kommentarer
Postat av: Sixbo

Åhh, jag vill se fler bilder från huset...

2010-12-21 @ 08:48:21
URL: http://sixbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0