Idag är idag och inte imorgon

Idag blev jag väckt 07.30 av att Jerry ville ha skjuts till jobbet. Är jag världens bästa flickvän eller vad? (Ja, ni behöver inte svara på den frågan) 

Sen hem och äta frukost och vila en stund på soffan.

Lina och Izabelle kom på besök och kollade på huset och vi tog en tur till PEMA för att handla lite onödiga saker.

Nu är jag hemma och ska riva tapeter i hallen. Någon som är sugen på att hjälpa till? bara att säga till i så fall.

Först ska jag nog gå ut en runda med Signe i och för sig. Så kan hon busa i snön så hon blir trött och inte stör. För hon vill så gärna hjälpa till att riva tapeter men det går ju tyvärr inte.



Här får ni en bild på mig som jag ser ut idag. Min nya tröja som jag köpte igår. Himla mysig och bekväm. Jag piffade upp den och satte ett skärp ovanför magen.. Ja. Man har ju ingen midja längre :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0