. . .


Jag skrev precis ett långt inlägg. Skulle publicera. men ångrade mig. Jag tror jag får starta en blogg till där jag kan lägga upp inlägg bara för mig själv.

För jag missförstås så lätt och jag orkar inte det.

Så ni slipper läsa när jag babblar av mig om min förfallande kropp.



snällt va??
Istället får ni se en bild från 2007. Jag och Vixi planerade maskerad och vi var iväg för att prova ut kostymer. Jag tror jag ska föreställa en 20tals pinuppa. Inte helt säker.

Jag gick som discokula istället.

Kommentarer
Postat av: Gustaf

Jo jag vet det var lite så jag kände också :) så det blir nog till att jag beställer dom :)

2010-12-06 @ 23:55:37
URL: http://sidspark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0