en vecka i april.

Okej. Jag har inte fått nån styrka eller tålamod. Jag får bara acceptera och tänka framåt

Nu ska vi vara, nu ska vi vara snälla. och glada.

Imorgon ska jag se KENT. Det ska bli mysigt. På söndag ska jag på turridning med släkten.

Det kommer bli en bra helg. Jag hoppas innerligt att det kommer bli en lugn helg.


Här e Jerry, Brainy och Jag i våras. Då jag och Brainy bestämde oss för att bo i hammocken en hel vecka. Det gick i nån dag sen blev det för kallt.
Men den veckan var bra. Så bekymmerfri och underbar. Vi pysslade påskpyssel och gjorde egna telefoner som fungerade.

Det var livet. LYCKA. :)

Nästa påskvecka vill jag bo i hammocken igen. Hör du det Brainy.. och ha PÅSKSÄRMÅNI tills vi aldrig någonsin vill fira påsk igen.

Och jag som hatar allt som har med högtider och göra.


Kommentarer
Postat av: B.

står hammocken kvar har vi påsksärmoni. JAG LOVAR!

2010-08-06 @ 10:12:13
Postat av: B.

och förresten är det nog tur att jag färgade om håret, det syns fan knappt när man tar fotografier vid era vita väggar. det var allt jag ville ha sagt.

över och ut.

2010-08-06 @ 10:16:32
URL: http://ohbhhave.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0