organiserad röra?? Det var ett tag sen

Idag har vi haft en innedag då vi var plockat här hemma. Vi har fixat med tvätten och dammsugat.

Vi har samlat på oss massa saker på konstiga ställen och vi har inte riktigt någon plats för dom. Så vi har väldigt rörigt här hemma.

När vi ska få besök så försöker man röja men det slutar med att man flyttar runt sakerna till andra ställen. Helt meningslöst.

Vi får ta lite då och då och se hur det blir. Sen måste jag sluta spara mina tidningar till senare. Nu har jag nog tre nummer av ELLE som jag har tänkt läsa vid senare tillfälle som bara ligger och skräpar. Jag har dessutom fler tidningar.

Jaja. Vi ska nog få rätt på detta med.

En sak är iaf säker. Vi behöver mer förvaring i vardagsrummet. En möbel där man kan slänga i sånt som inte behöver ligga framme alltid men som ändå används varje dag.

Jag hör att Jerry gör fruktsallad i köket. Det luktar apelsin hela vägen hit. Det ska bli gott.

Annars händer det inte så mycket. Senare får vi väl ta en promenad med så man får i sig dos av friskluft.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0