bara massa struntprat igen

Snart ska vi ner och köpa massa munkar. Sen ska jag försöka att INTE frossa.

Ikväll är det fotboll för hela slanten. Jag får väl rota fram min barcelona-tröja som jag köpte när vi kollade på fotboll där. Fast Jerry hejar på Manchester United.

Om vädret tillåter så blir det grillat ikväll. SÅ det ska vi med fixa när vi är iväg.

Annars är det, det gamla vanliga som behöver fixas. Tvättstugan är fortfarande kaos och min garderob behöver städas och fixas.
Mina stackars skor bor fortfarande på golvet i en gigantisk hög och jag hade gärna fixat en hylla till dom. Nu när jag har börjat använda dom igen och allt. Alla kan inte stå uppe i hallen samtidigt.

Jag hade gärna renoverat garderoben som nästa projekt men det är inte det viktigaste så därför får den vänta ett tag.

Vi ska bygga upp en vägg i det stora rummet, så där blir två rum istället för ett. Så då har vi tre sovrum som det var i huset från början.
Det ena ska bli biff-rum och det andra ska bli hobbyrum eller vad vi ska kalla det för. Jag ska ha min symaskin där hade jag tänkt och Jerry ska ha sin dator där. Till det rummet ska vi få lov att smita till när vi behöver egentid. Så det gäller att man väljer rätt saker att ha där inne.

Nu får jag skriva inköpslista innan jag glömmer skriva upp kattmat. Då blir Ester ledsen. Eller inte. Hon har fått makrill till frukost och det hade hon nog kunnat leva på hela dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0