dagens...

Idag fyller min syster Felicia år. Det ska ju självklart firas. Vi firar med picknick i frostavallen. Det blir lite sådär spontant och planering i sista sekund men det är oftast då det blir som bäst.

Och helt ärligt.. Hur mycket mer tid behöver man ha på sig egentligen?

Nu passade jag på att avnjuta en lång dusch och fixa mitt hår idag. För jag har massa egentid idag.

Så jag bjuder på lite fula bilder på mig själv. Bara för att jag har tid.





Outfiten är badräkt från en butik i en mystisk gränd i Barcelona, kjol och tröja från H&M...
Inte för att något av det egentligen syns.. men tänkte att ni kanske ville veta ändå.


Ikväll blir det grillparty hos Tulle och Patrik och då ska det skrattas och skålas är det tänkt..

Nu ska jag börja packa väskan. Ska försöka inte glömma något.

Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0