Måndagsmust

Det blev inget Lund idag och inget mys med Sanna. istället blev det några timmars jobb och det fungerar ju lika bra..:) inkomst istället för utgift blev det. iaf :)

På vägen hem bestämde jag mig för att köra inom NETTO för att se om de hade nån förbannad julmust. Och det hade dom. Fanimej. Så ja köpte en som jag verkligen känner mig förtjänt av.


Nu har jag spelat ett farm-spel som Lina tipsat mig om men nu ska jag lägga mig på soffan och mysa med Signe. Hon ligger och tycker synd om sig själv nämligen.

Imorgon ska jag ringa vårdcentralen det första jag gör. Det blev ju inget med det heller idag. Jag vill gärna bli av med UVI:n om det är det jag har. vilket det förmodligen är eftersom idag smärtar det som i helvete när ja pissar.. för er som undrar...



Kommentarer
Postat av: Sanna

jaja, det fungerar lika bra att jobba som att umgås med mej :( Jag saknade dej i Lund, var ensamt att gå där själv... men... jag köpte en present till en... ja... människa?

2011-01-17 @ 20:09:04
URL: http://sixbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0