Söndag

Söndag och sol och jag är rastlös. Trädgården har jag och Signe varit i en sväng. Hon fick lite träning och jag fick lite sol.

Jag har nu inget mer att göra. Om jag hade kunnat skulle Signe och jag varit ute på upptäcktsfärd, men vi får mysa inne istället.

Man skulle haft utemöbler. Tänk er att sitta ute i trädgården nu i en varm filt med varm choklad eller en god kopp kaffe? Inte helt fel. Synd vi inte har utemöbler.
Får väl be Jerry sätta ut lite stolar till oss sen.

Jag har en hylla att bygga ihop. En hylla till toaletten. Undra om jag klarar det själv. Jerry är iväg på hockey nu och inte hemma förrän efter 15.00. Jag hinner nog klart tills han kommer hem.

Vad hittar ni på idag då?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0