skolös

Det är helt otroligt. Jag och min syster gick in i alla skoaffärer på centersyd idag och letade skor. Inte ett enda par var det jag letade efter.

Jag köpte en kofta, ansiktsmasker och strumpor istället.

Så nu får jag stanna inne så fort det regnar ute .. om jag inte vill bli blöt på fötterna :)


Nu ska jag se rederiet och dricka en läsk. Vi köpte en back idag när vi var och handlade. Det är så barnsligt kul att gå och få välja själv vad man ska ha i sin halva.

I min halva står där:
2 hallonsoda
2 passionsfrukt
2 cubacola
2 tropicana (tror jag dom heter?
2 ananas (tror jag dom hette, aldrig smakat)

Till min läsk ska jag äta lökringar.. muuuums

så nu ska jag som sagt störa mig på Uno och gänget.

vad gör ni ikväll?

Kommentarer
Postat av: Yvonne

Då får du låta bli att gå ut när det regnar ,eller trä plastpåsar på fötterna.Jag försöker att vara en bra granne.Tänker på hur jag skulle känt om det hänt oss.Kram!

2011-02-13 @ 22:00:02
URL: http://metrobloggen.se/skaningen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0