ni är för söta

Oj vad ni är tappra som orkar gå in här varje dag trots att jag inte har bloggat på så länge.

Ni tror på mig. Det är ju bra det.

Just nu håller jag på att ha en paus från livet känns det som. Allt och alla blir drabbade. Men snart är pausen över och jag kan fungera som vanligt igen.

Det lovar jag.

Vi har köpt hus sedan sist. En bostadsrätt. Vi kommer ha så mysigt där. Flyttar den 1 december. Så det blir lagom till jul och semester.

Ikväll ska vi sitta och hålla koll på valet med lite godsaker.

Ni har väl inte glömt att rösta?



Hej så länge

Kommentarer
Postat av: Sanna

Sv: Vad söt du är. Mäter mej också och där händer inte heller så mö, men men... vill så gärna nå mitt slutmål...

2010-09-22 @ 14:36:43
URL: http://sixbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0