överraskning

Och mitt i allt elände så hittar jag ett kuvert.

Det är från LIM & HANDTRYCK. Jag har varit på en mässa med skolan i ronneby för hundra år sedan känns det som och där såg jag en tapet som jag blev helt förälskad i och har inte glömt den sen dess.

"Den tapeten ska jag ha i mitt sovrum en vacker dag" har jag sagt och tänkt massa gånger.

Så nu när vi köpt hus så tog jag tillfälle i akt och mejlade dom och frågade om priser och om man kunde få ett litet prov hem. Och visst kunde man det.
Priset var saftigt (precis som jag visste) men inte alls så saftigt som jag trodde.

Tapeten. Den var fortfarande gudomligt vacker och den är precis som jag minns. Jag kommer tyvärr inte ha råd att använda tapeten till hela rummet. Vi får se. På något sätt så ska jag använda den.


Tapten vill jag egentligen inte visa på bild eftersom den liknar inte alls sig själv i färg när man tar med en usel webcamera. Den är iaf röd och guld. Åh jag är så glad att Jerry med tycker den är fin. Han har bara sett den på bild än så länge så när han kommer hem ikväll hoppas jag han blir lika förälskad som mig.

Nu ser jag att klockan börjar bli massa och jag ska hämta ut ett paket på pressbyrån innan jag kör..


hejsvej



Kommentarer
Postat av: B.

I värsta fall får du ju sätta provbiten i en tavelram och ha på vägen ;)

2010-10-28 @ 16:10:04
URL: http://ohbhave.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0