2010 februari-juni från webcamerans perspektiv

år 2010 som min webcamera har sett det.


Jag började året med att dricka herbalife. Vem fan försökte jag lura?? Februari.

Jag gick runt med en sjal på huvudet när jag städade

Mitt i natten i februari var jag tvungen att lugna mig med en kall öl då jag höll på att dö av flygrädlsan. Kvällen efter var det kall öl i Egypten som gällde

Tre veckor senare ungefär var det mars och jag och en kollega på kurs i stockholm. Då shoppade jag dessa glasögonen. (och massa annat såklart) I hopp om att det skulle bli vår snart. Det var snö fast det var mitten av mars. Fast det brukar det kanske vara.

Jag gick runt med ytterligare en sjal i håret.

Och jag förälskade mig i färgen blått. En färg jag aldrig har haft innan.

Jag skaffade två marsvin eftersom Jerry vägrade hund. Jag var tydligen alldeles för allergisk för att ha några marsvin så de fick ett nytt hem.

Jag insåg att OBOY fortfarande är det godaste man kan dricka. Och så fick vi börja köpa laktosfri mjölk. Jerry klagar så mycket eftersom den är svindyr. Men jag måste ha min oboy

Jag kom fortfarande i dessa shortsen som förra året varit alldeles förstora.

Det blev påskvecka och det firades med påsksärmoni på tempelgatan i en hammock-koja som jag och B byggde upp. Kallt och mysigt.

Skärpet jag köpt som var förlitet, passade helt plötsligt efter att ha börjat träna. KANON

Jerry ville oxå vara med på påsksärmoni men han klippte sig istället och gick till jobbet

Jag gjorde det inte. Fanns ingen tid att klippas så min lugg fick växa ut istället

Så den sattes upp med olika rosetter typ varje dag.

Jerrys kompis bad mig blogga om en pinne som jag fick av honom ute på puben. så det gjorde jag. Han hade inga kommentarer om det efteråt.

Jag letade fram en gammal tröja som jag saknat. Programmet är bäst.

Jag kunde börja använda min tunna jacka så nu måste det ju vara vååår :)

Var tydligen sjuk?? eller så var det allergiprovet.

Här är första bilden på signe. Jag hämtade henne den 10 april efter att ha varit på löpträning för att passa henne några dagar. Hon kom aldrig tillbaka hem. Lyckliga jag

Jag provade på att åka på fest med rött läppstift. FAIL. Inte min grej. Festen bar till Malmö och Sanna om jag inte minns fel

Detta hade jag på mig. Vi skulle fira Sannas 24årsdag.

Jag köpte ett par alldeles underbart sköna och snygga skor.

Jag och Signe trivdes bra tillsammans

Ester var inte alls lika förtjust i vår nya familjemedlem som jag var. Här är en månad( 1 maj) efter Signes ankomst och det är första gången jag ser Ester nedanför sin plats i hyllan självmant.

Det blev juni och jag hade fortfarande rosetter i håret.

Signe och jag var fortfarande duktiga på att motionera varje dag.


Ja.. det var februari-juni. resten får ni om någon dag. I januari fanns nog inte min webcamera i min vetskap för några bilder därifrån har jag inte :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0