Julfrukost

Faaaan. Jag har så mycket jul runt omkring mig här i alla bloggar som berättar vad de gjorde igår så när jag ska skriva in blogg.se adress så börjar jag skriva: godj... Ja.. ni fattar.

Helt hopplöst..

Igår så åt jag och Jerry julfrukost och han fick sin julklapp av mig. Detta fick han:


Jag och Jerry gjorde en var.

Här står de i vatten i 5 minuter sen skulle de torka i 15 och sedan var de klara. Och de studsade ja jävlar. Jag har ingen bild just nu på slutresultatet. Men det kommer kanske när ni minst anar det.

var inte det världens bästa julklapp så säg??

Kommentarer
Postat av: Yvonne

Visst är det härligt med hund ,speciellt när det är högt med snö!!!!! Kram!

2010-12-25 @ 12:42:21
URL: http://metrobloggen.se/skaningen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0