barnmorskan

Får väl förtydliga lite eftersom jag skrev lite flummigt kanske. Nej, vattnet gick inte inatt. Iaf inte mer efter det som kom.
Det var inte vattnet antagligen eftersom det inte kom mer sen.
Om ja förstod allt rätt.

Så får ni själva speckulera i vad det va.


Hos barnmorskan idag gick allt bra. magen har växt med 3 cm till sen sist, huvudet låg ner och var ruckbart. hjärljuden på bebisen slog 130 slag i minuten och som vanligt fick barnmorskan en spark när hon var där och kände och klämde.

Sista gången hos henne nu. Men hon sa att vi fick gärna fråga efter henne när vi kom in till förlossningen. Jag sa nämligen att vi ville ha hennes schema så jag visste vilka dagar jag kunde föda på.
Så har vi tur så :)


nu ska jag vila.

Kommentarer
Postat av: annii

åh, letar själv tecken som en tok på att förlossningen ska vara nära eller iaf närmre. så galet trött på graviditet och vill bara ha ut den nu nu nu!!

2011-03-07 @ 19:02:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0