undrar om Frank har en sovdag?

Ojoj.. Frank började vakna innan så jag började förbereda mig för att ge honom mat och roa honom. Men när jag skulle ta upp honom så hade han somnat om. Och han sover fortfarande??

Han somnade mellan nio och halv tio. Dax att väcka sömntutan så han kan få mat innan vi ska ner i stan.

Det är chockerande då han den senaste veckan inte klarat sig utan mat i mer än max två timmar på dagen och eftermiddagen och kvällen har han velat äta hela tiden.

Hans tillväxtsperiod kanske börjar gå över? Så nu vill han sova ut idag istället för att äta. Alltså på bvc sa hon att de brukar ha en tillväxtperiod vid 3 veckor och en vid 6 veckor och han hade en vid tre veckor och nu har han en då. Jag var först rädd att han inte blev mätt och min mjölk börja ta slut men så var det inte. Han ville bara äta extra mycket..

Nu såg jag en hand som vifta till så bäst att passa på att flörta lite med honom nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0