viktnoja again

Valde en sak att göra nu när jag jobbar natt. Det är att viktnoja och bestämma mig för hur mycket jag ska väga när bebis är ute och jag kommer igång med träning.

Alltså mitt mål.

Känns bra. Jag hoppas att det inte kommer ta för lång tid bara innan man får börja träna?

När får man börja träna efter en förlossning?


Om man ammar dessutom.

Jag tror nämligen (har fått för mig rent från luften) att ju längre man väntar med att träna bort kilona destu svårare blir det. Liksom att de biter sig fast i en.

Jag blir lite galen på mig själv. Herregud liksom jag har gått upp 2 ynka kilon och har 12 veckor kvar. Jag lovade mig själv att tillåta mig gå upp 12 kg utan att bli tokig.

Men nu när vågen står på +2 känner jag att det är inte okej.

Borde jag inte bara ge mig snart??


Kommentarer
Postat av: annii

Gulliga Malin. Du måste släppa de tankarna. Vet det är bajssvårt men hej, 2kilo?? Det är fakking inget. Tänk att bebis och resten redan nu väger över 5kilo så egentligen har du gått ner 3kilo. Inte som du var stor från början heller...och nej, jag tror de kilona försvinner fort- av sig själv.

2011-01-15 @ 09:44:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0