sömnlös

så sjukt irriterande. Vaknade för att ja behövde kissa vid 3tiden och sedan gick det inte att somna. till slut gick jag upp och la mig i soffan. Bebis var vaken den med. Sparka och hade sig. Jag slumrade till lite då och då men somnade inte helt igen.

Så kan det gå. Börjar kännas nu att man är gravid. Magen ivägen nästan hela tiden och att hitta en skön ställning att sova i är ett minne blott.

Jag önskar att jag var fullgången nu och att bebis ska komma ut. 10 veckor kvar bara.. Snart så ligger jag och skriker att jag önskar att jag aldrig blivit gravid.. hehe.


Nej det ska bli skönt att slippa vara gravid. Jag är riktigt trött på det. Tur man inte är en elefant. De är ju gravida sjukt länge.

jaja.. nu vila på soffan en stund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0