barnvagn

Just nu står det en barnvagn i vår hall. Jag och Signe tittar på den med stora ögon och undrar vad den gör där.
Vi ser dessutom lika rädda ut.

Barnvagn. Vad tittar man på?
Ja, den hade några småskavanker som inte syns om man inte vet om det. Färgen är en helt vanlig färg och allt är funktionsdugligt.
Däcken hela och handtaget justerbart eftersom vi är lika långa. Hjulen är 4 stycken fasta. Det är en hårdlift i och sittvagnen under.

Jaha? Jag tycker nu att handtaget ser snett ut, men när jag kör den känns det bra. Kanske det ska vara så?

När jag provade köra den var det mycket gung och jag "Oj den är ju vinglig" Då skrattade hon och sa att så ska det vara. Jag förstår nu. Svikt. Inte en stel vagn. Känns lätt och mysig och köra.

Pris? 1000 kronor. Allt ingår. För mig låter det kanon. BRIO.

Ska vårt barn ha den vagnen? Ska vi köra runt med den barnvagnen med vårt barn i?

Shit?!?!! Ska vi ha barn?

Ja alltså panik panik och åter panik. Allt snurrar. Just nu med barnvagnen ståendes i hallen känns det plötsligt så verkligt. Och bebisen sparkar för fullt där inne. Som att: Oroa dig inte, det kommer gå bra, jag kommer ändå inte vilja ligga i vagnen ändå, jag ska bara skrika och bäras. Som du när du var liten"

Signe står nu och luktar på vagnen. Väldigt skeptisk. Men hon skäller inte på den. Vilket är skönt.

Nej. Vi är helt knasiga som skaffar barn. Verkligen superknasiga. Men skit i det.

Vi köper vagnen..Bara Jerry godkänner den först.

Var fäster man lattehållaren?

Kommentarer
Postat av: molls

äääälskar avslutet "var fäster man lattehållaren?" hahaha ;D och lugn malin, det kommer gå bra! :)

2011-01-13 @ 12:51:00
URL: http://mollvig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0